sâmbătă, 18 aprilie 2015

Am primit spre testare miraculoasa pila electronica Scholl Velvet Smooth,nu am decat cuvinte de lauda. Dupa prima utilizare mi-au ramas picioarele fine si arata fenomenal. Se pare ca cei de la +Scholl Romania produc cele mai bune produse pentru picioare. Cunosteam calitatea lor prin sprayul de picioare. Nu cred ca as fi cumparat pila pentru ca am mai incercat in trecut diverse metode care nu au dat rezultate,deci mi-am piedut increderea ca poate exista ceva care sa-mi faca picioarele fine. M-am inscris in campania pe pagina https://www.facebook.com/BUZZStoreRomania?fref=ts si am fost printre cei norocosi in a testa pila fenomenala cu cristale de diamant. Multumesc BUZZstore pentru aceasta sansa .




Am fost cu pila miraculoasa la tara si le-am prezentat-o familiei. Ei muncesc foarte mult in gradini iar calcaiele lor nu nu arata chiar bine. Au promis ca isi vor achizitiona si ei,chiar si unchiul meu este foarte incantat de ea 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu